ГРУПА № 6
Девіз групи:
”Як веселки кольори, нерозлучні ми завжди”
Вас вітають вихователі:
БУСЕЛ АЛЬОНА МИХАЙЛІВНА
У 2003 р. закінчила РДГУ за спеціальністю "Вчитель початкових класів. Прнактичний психолог у закладах освіти". У 2018 р. закінчила МЕГУ ім. Ст. Дем'янчука за спеціальністю "Викладач педагогіки та методик дошкільної освіти. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Вчитель початкової школи". Кваліфікаційна категорія - "спеціаліст вищої категорії". Стаж роботи – 17 років.
Педагогічне кредо: «Правильно навчає той, хто навчає цікаво» (А. Ейнштейн).
Життєве кредо: "Все можливо, на неможливе просто потрібно трохи більше часу".
ГРИГОРУК ЛЮБОВ ПЕТРІВНА
У 2008 р. закінчила РДГУ за спеціальністю "Початкове навчання та здобула кваліфікацію вчителя посаткових класів, вчителя англійської мови у початкових класах. У 2014 р. закінчила РДГУ та здобула кваліфікацію організатора дошкільної освіти, вихователя дітей дошкільного віку. Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії. Педагогічний стаж - 14 років.
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».
Життєве кредо: «Щоб не робити помилок, треба набратися досвіду, щоб набратися досвіду, треба робити помилки».
Проблемне питання: «Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою».
асистент вихователя
У 2020 рзакінчила РДГУ за спеціальністю " Дошкільна освіта". Стаж педагогічної роботи в дошкільній освіті 2 роки. Кваліфікаційна категорія - спеціаліст
Педагогічне кредо: "До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти:
З любов'ю серце дітям віддавати."
Життєве кредо: "Іти по життю із усмішкою, нести людям добро, радість і оптимізм".
помічник вихователя:
КОНОПЛЯННІКОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Стаж роботи 13 років.
Життєве кредо: «Важливо не те, як багато ми даємо, а як багато любові в це вкладаємо».
Поглиблене питання над яким працює група
1. «Розвиток пізнавальної активності дітей в процесі ознайомлення з природою».
2. «Формування, зміцнення та відновлення здоров'я дітей на основі здоров'язбережувальних технологій».
Колектив нашої групи, працюючи над реалізацією проблемних питань, багато уваги приділяє створенню предметно-ігрового, динамічного, розвивального середовища групи.
Ми не просто намагаємося наповнити осередки розвитку великою кількістю іграшок, а й зробити їх зручними, комфортними, затишними для дітей..
З метою зміцнення та збереження здоров'я дітей під час організації життєдіяльності дошкільників використовуємо різноманітні форми роботи: оздоровчі хвилинки, дихальну гімнастику, казкотерапію, кольоротерапію, аромотерапію, гімнастику пробудження.
Ми піклуємося про те, щоб дитсадок став для дітей другою рідною домівкою: затишною, привабливою, цікавою.
Намагаємось створити для дітей позитивний мікроклімат в групі. Адже від цього залежить гарне самопочуття дитини, її бажання кожного ранку із задоволенням та радістю поспішати до дитячого садочка.
З повагою та любов’ю ставимося до кожної дитини, дбаємо про те, щоб діти отримували хороші знання і цікаві враження, зростали здоровими, радісними.
Велику подяку виносимо нашим батькам за допомогу і підтримку!