^Нагору
logo
  
  
  
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

1228651
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Попередній тиждень
За весь час
3228
4384
12122
95324
1228651

Ваш IP: 54.81.196.35
Сьогодні: 21-08-2018

Правова освіта дітей дошкільного віку
та їхніх батьків: системний підхід

Правове виховання розпочинається в сім’ї – з усвідомлення дитиною своїх прав та обов’язків щодо членів родини, сімейних традицій та цінностей.Заклад дошкільної освіти є наступним соціальним інститутом, який продовжує правове виховання дітей. Головне в цій роботі – систематичність, послідовність і тісна взаємодія із сім’єю.

Із давніх-давен в українського народу сформувався погляд на сім’ю і рід як на святиню, а виховання дітей є святим обов’язком батьків. Сім’я – це перше мікросередовище, куди потрапляє дитина, де опановує перші шляхи соціалізації. Але, на жаль, у сучасному суспільстві багато родин забувають про це, залишаючи дитину сам на сам із телевізором, комп’ютером чи вулицею. Зміст інформаційних потоків часто негативно впливає на психіку дітей та спотворює їхні моральні цінності. Тож перед педагогами постало важливе завдання: захистити права дітей та сприяти їх морально-ціннісному становленню. Нині проблема захисту прав дитини набула особливої актуальності. Із року в рік зростає кількість сиріт, безпритульних дітей, тих, хто перебуває у соціально несприятливих умовах, під фізичним та психічним тиском у сім’ї. Тож формування національної свідомості громадян, їх світоглядних орієнтацій та вироблення власної життєвої філософії є особливо актуальною потребою сьогодення. В оновленій системі освіти головною тенденцією розвитку є гуманістична педагогіка. Гуманізація стає ключовим елементом нового педагогічного мислення, а розвиток особистості -- головною метою освіти, спрямовуючи педагогів на обов’язкове прийняття кожної дитини як унікальної особистості, визнання її прав та обов’язків. З огляду на це наш педагогічний колектив поставив перед собою завдання: закласти фундамент для істотно нової педагогічної практики, що базується на любові, внутрішній свободі, творчості, гуманізмі, взаємодії дорослого й дитини, пробудити й розвинути природні сили і здібності дітей, створити оптимальні умови для повноцінної самореалізації кожної особистості. А ще формувати правову грамотність у дітей та батьків, створювати умови для реалізації пізнавальної та соціальної активності дітей, спонукати батьків і дітей до спільної діяльності, презентувати спільну творчу роботу вихователів, дітей та батьків.

Copyright © 2013. ДнЗ №32 Рівне Rights Reserved.